Javítja a látást a jógával


Lazítás a szemgyakorlatok előtt Lazítsd el az egész javítja a látást a jógával és az arcod.

Ты ведь не собираешься улетать немедленно. -- голос его, по мере того как ландшафт внизу становился все мельче и мельче, звучал как-то особенно жалобно.

Lazítsd el az állad, gyenge látás 18 éves jobb orcát és a bal orcát, a szájat, a felső ajkat, az alsó ajkat, az orrot, a jobb és a bal orrcimpát, a jobb szemet, a bal szemet, mindkét szemet együtt, a jobb szemöldököt, a bal szemöldököt, a szemöldökök közötti részt, a homlokot. Az egész arc teljesen ellazult. Érezd, amint a lazulás továbbterjed. Ellazul a fejbőr, a fejtető és a tarkó is.

A lazulás lassan kiterjed az egész testre.

Gondolj arra, hogy most a szemedért fogsz gyakorolni, a látóképességed javításáért vagy megtartásáért. Szemgyakorlatok A gyakorlatokat nyitott szemmel végezzük!

Szemlazítás percig lazítsunk behunyt szemmel ugyanabban az ülőhelyzetben. Erősen dörzsöljük össze a két kezünket, míg mind a két tenyér egészen felmelegszik.

Ezeket az információkat a legelső jógakönyvemből szedtem, aminek a szerzője T. Vasziljev, és ben adták ki Moszkvában természetesen oroszul. Szóval akkor: A szemek számára előírt gyakorlatok általában a szemek bizonyos pontokra történő rögzítéséből, illetve a szemgolyók és a szemhéjak bizonyos típusú mozgatásából állnak. Azt hiszem, mindenki számára egyértelmű, hogy miért fontos a jó látás. A szemjóga-gyakorlatok segítségével helyreállítható az éleslátás, méghozzá attól függetlenül, hogy milyen rendellenességünk van rövidlátás vagy távollátás.

Majd a tenyerünket helyezzük a szemünkre és az arcunkra. Érezzük, ahogyan a kéz melege a szemhéjon át az egész fejbe sugárzik.

Látásjavító gyakorlatok

Érezzük a kellemes belső ellazulást. Nyissuk ki a szemünket és nézzünk a tenyér belső, sötét terébe.

Addig maradjunk így, amíg ezt kellemesnek találjuk. Ez az ellazulás nagyon jótékony és hatásos a szem fáradtsága és megerőltetettsége esetén. Naponta többször is végezhető.

a professzor látásának helyreállítása

Gyakorlatok a szem alkalmazkodóképességének javításához A gyakorlat rugalmasan tartja a szemlencsét és a fókuszáló izmokat. Üljünk kényelmesen törökülés vagy sarokülés és nyújtsuk előre az egyik karunkat.

az aktivitás látássérült jellemzői

Zárjuk ökölbe az egyik kezünket és a hüvelykujjat nyújtsuk felfelé. Most nézzünk felváltva a hüvelykujj hegyére és egy távolabb lévő tárgyra.

A legjobb ezt a gyakorlatot a szabadban vagy az ablaknál végezni.

Ничуть не изменившийся электронный слепок города все так же занимал центр зала, в котором Олвин провел эти долгие недели. Он смотрел на него теперь с новым чувством понимания: ведь все, что он видел здесь, перед собой, существовало в действительности. могло быть и так, что отнюдь не весь Диаспар отражен в этом безупречном зеркале.

Mindig olyan messzire nézzünk, amennyire a szem még el tud látni. Az ujjunkat fokozatosan közelítsük a szemünkhöz és továbbra is váltakozva nézzünk az ujjunkra és a távolba. További szemgyakorlatok A gyakorlat hatása: segíti a szem egészséges fejlődését gyerekeknél.

Javítja a látóképességet, erősíti a szemizmokat. Megnöveli a látótávolságot.

érzések látással

A gyakorlat végezhető gyertyával vagy nem túl vakító lámpával. Nézzünk a gyertyára és közben pislogjunk.

Pislogás közben fordítsuk a fejünket jobbra és nézzünk szemmagasságban oldalra. Lassan fordítsuk vissza a fejünket és újra nézzünk a gyertya lángba, ezután lassan fordítsuk a fejet balra és nézzünk szemmagasságban oldalra. Állandóan pislogjunk és a fejfordítást még néhányszor ismételjük meg, majd hunyjuk le a szemünket és lazítsunk. Végezzünk szemlazítást.

Trátak A trátak olyan jógatechnika, amely javítja a látóképességet, a fantáziát és a figyelemösszpontosító képességet. Növeli az akaraterőt és megnyugtatja az elmét.

Ez a technika abból áll, hogy a tekintetet egy kiválasztott tárgyra irányítjuk és ezen a ponton rögzítjük. Közben a szem ne legyen feszült, hanem teljesen ellazult.

A legalkalmasabb és legkönnyebb a gyertya lángjára koncentrálni. Az égő gyertyát állítsuk kartávolságra, szem- torok- vagy szívmagasságba. Üljünk kényelmesen a gyertya javítja a látást a jógával úgy, hogy legalább 10 percig mozdulatlanul tudjunk maradni.

Ehhez jó testhelyzet a szukhászana kényelmes ülés vagy a vadzsrászana sarokülés. Hunyjuk le a szemünket és csendesítsük le a gondolatokat.

4 nap alatt visszatért a látás

Figyelmünket vonjuk vissza a külvilágtól. Nyugodtan, természetesen lélegezzünk.